iulie, 2021

Eveniment repetitiv

19iul7:00 pm8:10 pmRecomandateCHIRITZA ÎN CARANTINĂ7:00 pm - 8:10 pm Producător: Teatrul Național Lucian Blaga Regia: Ada Milea și Andrea Gavriliu Autor: după Matei Millo

Limba

Română

Producător

Teatrul Național Lucian Blagacontact[@]teatrulnationalcluj.ro P-ţa Ştefan cel Mare nr. 2-4, Cluj-Napoca

Synopsis

spectacol-concert de: Ada Milea
regia: Ada Milea, Andrea Gavriliu
scenariul dramatic: Ada Milea, Anca Hanu, Cosmin Stănilă
muzica: Ada Milea, Anca Hanu
coregrafia: Andrea Gavriliu
decorul: Alexandra Constantin
adaptarea decorului: Zsófia Gábor
costume: Zsófia Gábor
adaptare electronică: Radu Dogaru
maestru de lumini: Jenel Moldovan
Pentru versiunea online:
captură audio: Radu Boancă, Andrei Florea, Cătălin Cornea
mixaj, mastering și postproducție: Victor Panfilov
chitară bas: Vladimir Ivanov, Victor Panfilov
echipa de filmare: Dragoș Popa, Cristina Rădulescu, Alin Budiu

Distribuţia:
Chiritza Bârzoi: Anca Hanu
LuLu: Sânziana Tarța
LeO / MeMe 602: Matei Rotaru
Programatorul: Radu Dogaru
Bârzoi: Cornel Răileanu
Aristitza: Mihnea Blidariu
Calipsitza: Cristian Rigman
Gulitză: Miron Maxim

extrase din În dialog cu ADA MILEA

………………..

Distribuția e aceeași, iar o parte din decorul creat de Alexandra Constantin a fost adaptat de Zsófia Gábor. Noul spectacol prezintă carantinarea Chiritzei la domiciliu, operațiune finanțată de prefectul Bârzoi (care își permite să închirieze și un robot pentru anihilarea singurătății soției sale izolate). Fetele și soțul nu existau în textul lui Millo, dar am vrut să păstrez personajele, mai ales că ele asigură suportul muzical pentru majoritatea cântecelor și contribuie semnificativ la desfășurarea întâmplărilor. În continuarea primului spectacol, în care îl vedeam pe Gulitză învățând engleză și comportându-se ca un copil alintat, noul Gulitză e matur și periculos. El are conexiuni cu lumea interlopă și „se descurcă“ în orice situație, mai puțin în cele care depind de roboți („Eu mă-nțeleg cu toți mafioții, da’ nu mă pot înțelege deloc cu roboții“). Am încercat să construiesc, dincolo de comedia vizibilă, lumea „drăgălașă“ în care copilul se poate transforma în infractor și orice șarlatan se poate declara „expert“ în orice domeniu.

Ați lucrat la acest spectacol în pandemie. Cum a fost? Care au fost dezavantajele cele mai mari? Au existat și eventuale avataje?

Sentimentul de nesiguranță a fost foarte puternic. După ce Cosmin Stănilă nu a mai putut veni la repetiții, noi am așteptat să vedem dacă suntem sau nu infectați. Ne-am tot testat, speriați că oricând și oricine poate păți la fel. Am continuat să lucrăm, adaptând personajul lui Matei Rotaru pentru a-l înlocui pe cel al lui Cosmin, cu tristețea că lipsește din distribuție tocmai cel care a propus robotizarea carantinei din spectacol. Avantajele… hm… O fi fost și bine că subiectul ne era foarte aproape… N-aș zice, dar zic. Și faptul că ne-am mobilizat să terminăm înainte de a se mai îmbolnăvi careva… Nu știu dacă în condiții normale am fi fost așa de eficienți.

………………………

Cine e Chiritza, azi?

Societatea e plină de Chiritze gălăgioase și incompetente (și nu mă refer doar la femei). Deschidem televizorul și ne năpădesc. Persoanele care nu au respect pentru valoare, muncă și bun simț sunt peste tot.

Interviu realizat de Andreea Iacob, 1 aprilie 202

Bilet / rezervări

Impresii despre spectacol

Nu există impresii despre acest spectacol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

X
X